Michelle

Michelle @michelle1021

Alberton, Gauteng, South Africa

Message




Michelle - Hi Rita. My eye is way better today thank you. The spot is gone so I think it might have been a b... More »
Rita - You can only buy his products on line I believe.
Michelle - Thank you Rita.
Babette - Bev, I can so relate to the diverticulitis attacks, just been for a colonoscopy (colon cancer in ... More »
Bev - Yip Babette It's hereditary my Gran,Mom and rekdest sister had/have it. My sister had had a lot o... More »
darren - I occasionally get a little Psoriasis right in the corner of my left eye & a little on the side o... More »
Clint - Lemon 🍋 flakes...LOL 😁
Julie - Think positive and focus on good things.
Rosey - Hard when flaking all over big wooden floors,lol,man it makes my job so much more,lucky client wa... More »
Rosey - Haha Michelle@ bananas
Belinda - Problem for me my mouth becomes raw from pineapple.
Koekie - Upset stomach when eating pineapples. I mix Ingram's Original, 150ml, Camphor Cream and 3 Grandpa... More »
john,Hulk - Yes , i get my moneys worth Michellle,I will have that gluten/wheat filled greasy blob for lunch ... More »
john,Hulk - Hahaha Rosey lol,Well if myself and Michelle got together to wed,2 flakes can join as one, hmm... More »
Rosey - All weddings need planning I feel I have just scratched the surface 😀
john,Hulk - Hope you dont lose your hair Michelle :)
Rosey - Naa only stress and harsh p drugs make u lose hair and Michelle good
Johan - Wig will make your head itch i think
A - I got hair growth 😱 on the spots that I treated. I also was not feeling well. Dizziness. The doct... More »
cezar - IN January 2019 I will make a real experiment in my country with natural products already tested ... More »
Michelle - Hi Ellen. I'm very well thank you and I hope you are too? I try to come on here as often as I can... More »
darren - Going gym and taking vitamin d and a tablet called liveral daily which means I am now clear
john,Hulk - wwoooo hoooooo,hip hip hooooray, thats great , thanks for sharing Darren, great news indeed, nic... More »
Lynn - What are liveral tablets Darren?
Michelle - You are all so wonderful. Thank you so much. I'm blessed to be part of this Flayming family. Been... More »
john,Hulk - Michelle, :) I am very pleased for you :) :)Yes, i have this lady in my life ,just need to be to... More »
Michelle - Wishes do come true John. I prefer to work over Christmas as well. Less stress and you get more... More »
Michelle - Stress is a big factor for me. I think its the worst of all. Food not so much although I do get a... More »
Clint - Drink coffee it makes you pee don't be a cheater LOL 😁
Michelle - hahaha Clint. so does water. lol where some food is concerned I'm a part time cheater. I love a... More »
bernadette - Im sooo down at the moment my p is flamed soooooo bad im on light treatment at the moment what mo... More »
Julie - Anything natural and perfume free would be best.
Michelle - Haha Dakeras. Luckily I don't do pizza but I do like a nice cheeseburger. I'm sorry to hear Bab... More »
Clint - What form of turmeric do you buy
Michelle - Hi Clint. I buy the powderband make my own paste. Me too Peter. Turmeric is my best friend :)
Clint - Thanks Michelle
Julia - Very well stated.
Joseph - Translated from French ""I love myself profoundly, and for always; for what I am"!
Peter - #Positive Vibes , keeping the P Beast at bay
john,Hulk - hahaha,i knew what you meant Michelle,:) hmmmm psoriasis kisser, sounds good :) Its true Michell... More »
Michelle - Me too. The itch is the worse but once you start scratching you can't stop. I told you before tha... More »
john,Hulk - hahah ,dont knock it until you try it :)
john,Hulk - Luckily yes i do,its dosnt get out of hand Michelle, eat plenty of fresh veggies and drink filte... More »
Michelle - True John. I found that whenever I eat crappy food my P gets worse but yes, it's a matter of choi... More »
john,Hulk - Well you know i said about my nail in a comment here, this is inflammation because of what i was ... More »
Ellen - Hello everyone......!!!
john,Hulk - Hello Ellen, hope all is well:)
Michelle - Haha John, you are definitely going to look roasted. The getaway was great thank you. :)
Gino - Last year I completely eliminated alcohol, sugar, and processed foods. I have only been eating fo... More »
Chel - Yea I have I drink a lot more water and less red meat
Sarah - Me too! 8 months Keto, feeling brilliant 😊
Bev - Soooo happy for you Michelle and John. Couldn't be more deserved than you two. Love is in the air... More »
john,Hulk - Thank you Bev :) :)
Sarah - Lovely news Michelle!
Lorna Penner - Thank-you flaymers..it rained all night here and its still raining and its the first rain we had ... More »
Ellen - Right , I had a very lemony weekend...rubbed it on my bum cheek... I now have scabs, no itch or i... More »
Michelle - Good luck Lorna! Ellen, good luck to you too and keep us posted. ;)
john,Hulk - I wish you all the best too Mavis, hope hip op goes well :)
Bev - Good luck with hip op Mavis. Enjoy your newly renovated home
Mavis - Thankyou Bev. The workmen have nearly finished and its looking good. Masses of decorating to do t... More »
Michelle Never miss a post from Michelle, when you
sign up for Flaym. Learn more
Join our community